2008 yılı Ek Yerleştirme sonucunda, uzaktan eğitim sistemine göre öğretim yapan Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakültelerine yerleştirilen adayların kayıtları “İnternetten başvuru” ve “AÖF Bürolarından kayıt” olmak üzere iki aşamalı şekilde yapılacaktır. Klavuzda belirtilen gerekli tüm kayıt belgelrinin kayıt süresi içerisinde mutlaka Aöf bürosuna teslim etmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde kayıt işleminiz geçerli sayılmaz.

Bilgilendirme:

Program : Ek Yerleştirme

Başvuru Tarihi : 27 Ekim 2008 00:00 – 21 Kasım 2008 17:00
Kayıt Tarihi : 27 Ekim 2008 – 17 Kasım 2008 (mesai saatleri)
Mazeretli Kayıt Tarihi : 18 Kasım 2008 – 21 Kasım 2008 (mesai saatleri)

Başvuru ve kayıt işleminizi gerçekleştirebilmek için aşağıda belirtilen basamakların tümünü uygulamalısınız.
Bu sayfada bulunan açıklamaların tamamını okumadan kesinlikle başvuruya ve kayda başlamayınız.

Kayıt Adımları

* Başvuru şartlarını taşıyorsanız başvurunuzu sitemize yapınız.
* Kayıt için gerekli belgeleri hazırlayınız.
* Öğrenim bedellerini bankaya yatırınız.
* AÖF bürosuna giderek kaydınızı yaptırınız.

1) BAŞVURU

Ek Yerleştirme Programının başvuru koşulları aşağıdadır:

“2008 yılı Ek Yerleştirme sonunda, uzaktan eğitim sistemine göre öğretim yapan Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakültelerine yerleştirilen, en az lise veya dengi okul mezunu adaylar başvurabilirler.”

Programın başvuru koşullarını taşıyorsanız 27 Ekim 2008 – 21 Kasım 2008 tarihleri içerisinde başvurunuzu bu siteden yapınız. Internet’ten başvuru işlemleri 21 Kasım 2008 saat 17:00’da sona erecektir. Başvurunuzun ardından size, bilgisayarınıza indirmeniz ve yazıcı dökümünü almanız için iki sayfalık elektronik dosya verilecektir. Dosyanın bir sayfası kayıt için AÖF bürosuna teslim etmeniz gereken Internet Başvuru Belgesinden, diğer sayfası sadece bilgi amacıyla hazırlanan ve sizde kalacak olan Başvuru ve Kayıt Bilgilerinden oluşmaktadır.

Sizde kalacak olan Başvuru ve Kayıt Bilgileri sayfasında, AÖF Büro-Web Hizmetleri sitesine girmeniz için gerekli olan AÖF Büro-Web site şifresi de bulunmaktadır. Bu şifre sayesinde AÖF Büro-Web Hizmetleri sitemize girerek adres, büro, sınav merkezi, telefon numarası gibi kişisel bilgi değişikliğinizi gerçekleştirebilir, öğrencilikle ilgili diğer bilgilere ulaşabilir ve AÖF E-Posta Hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Bu nedenle, Başvuru ve Kayıt Bilgileri sayfasının başkalarının eline geçmesini ve görülmesini engelleyiniz. AÖF Büro-Web site şifresi size özel olup diğer şahısların şifrenizi öğrenmesinden ve sonrasında şifreyle gerçekleştirilecek işlemlerden doğacak sorumluluk size ait olacaktır.

Başvurunuz sonrasında bilgisayarınıza indireceğiniz ve yazıcı dökümünü alacağınız elektronik dosya PDF formatındadır. Eğer bilgisayarınızda bu dosyayı okuyacak Adobe Reader yazılımı yoksa öncelikle burayı tıklayarak yazılımı bilgisayarınıza indirip kurunuz.

Başvuruya şimdi başlamak için burayı tıklayınız.

2) KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

Kayıt anında AÖF Bürosuna teslim etmek zorunda olduğunuz belgeler aşağıda listelenmiştir. Bu belgeleri kayıt anından önce mutlaka hazırlayınız. Herhangi bir belge hakkında ayrıntılı bilgiye ulaşmak için belge adının üzerini tıklayınız.

* Internet Başvuru Belgesi (başvuru sonrasında sitemizden temin edilecektir)
* Fotoğraflı-İmzalı Form (başvuru sonrasında sitemizden temin edilecektir)
* Öğrenci Bilgi Formu (başvuru sonrasında sitemizden temin edilecektir)
* 4 adet 4.5×6 cm. Fotoğraf
* Öğrenim Belgesi (noter onaylı)
* Askerlik Durumu Belgesi (sadece erkek adaylar için gereklidir)
* Banka Dekontu (ödeme sonrasında banka şubesinden temin edilecektir)
* Öğrenci Kayıt Dosyası (kayıt anında AÖF bürosudan verilecektir)

Özürlü olan öğrencilerimizin sınavlara özürlü salonlarında katılabilmeleri için özrüyle ilgili Sağlık Raporunun fotokopisini, şehit ve malul çocukları ise “Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katk Payı” ödemelerinin düzenlenmesi için durumlarını kanıtlayan belgelerini, yukarıda listelenen kayıt belgeleri ile birlikte kayıt yaptıracağı AÖF bürosuna vermeleri gerekmektedir. Ayrıntılı bilgi için Kayıt Kılavuzuna bakınız.

3) ÖĞRENİM BEDELLERİNİN BANKAYA ÖDENMESİ

Kayıt yaptıracak aday öğrenciler iki tür ödemede bulunacaklardır. Birinci tür ödeme kitap, sınav hizmetleri, basılı malzemeler ve diğer hizmetler karşılığı olan Öğretim Gideri, ikinci tür ödeme ise her yıl Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen, Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkı Payıdır. Ödemenizi 27 Ekim 2008 – 21 Kasım 2008 tarihleri mesai saatleri içerisinde herhangi bir Vakıfbank şubesine yapabilirsiniz. Ödeyeceğiniz miktarı öğrenebilmek için burayı tıklayınız.

4) KAYIT

Yukarıda tanımlanan belgeler ile birlikte 27 Ekim 2008 – 21 Kasım 2008 tarihleri içerisinde herhangi bir AÖF Bürosuna giderek kaydınızı gerçekleştirebilirsiniz. Kayıt anında hazırladığınız belgeleri eksiksiz olarak büroya teslim edecek ve kitaplarınızı alacaksınız. Size en yakın AÖF Bürosunun adresini öğrenmek için burayı tıklayınız.

İnternetten Kayıt için Aöf sitesindekiEk Yerleştirme” linkini tıklayarak başvurularını yapabilirler.

Reklamlar